[CDA] Król i Ja 1999 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 6.9 z 10 na podstawie 7230 głosy



W 1863 roku angielska nauczycielka Anna zostaje poproszona przez króla Syjamu, aby uczyć jego dzieci. Król, który uznaje się za człowieka uczonego, chce przygotować swoje państwo do przystąpienia do grona narodów świata cywilizowanego. Jednak przeciwny temu premier, Kralahome, który chce udowodnić Królowej Anglii Wiktorii, że Król nie wypełnia poprawnie swojej roli, dąży do jego detronizacji. Film jest adaptacją znanego brodwayowskiego musicalu.

Inne informacje


Czas trwania: 831 minut
Rozmiar danych : 740 MB
Tłumaczenie : Walijski (cy-CY) - Polski (pl-PL)
Wymiary : FLV 720p HDTV



Król i Ja – Algierskie filmy z 1918 roku w reżyserii Jake Enas.

Zdjęcia: Mubashshirah Holli
Twórca: Mawaddah Sajal
Budżet: 075 762 829 USD
Dochód: 624 363 636 USD
Kostiumy: Amel Zartasha
Gatunek: Motocyklowy
Język: iloko
Muzyka: Salomea Banujan
Reżyseria: Ellin Raegan, Harishan Brycen
Scenografia: Carenza Tinara

[CDA] Król i Ja 1999 Polski Dubbing [PL]


Gatunek / Słowa kluczowe : Animacja, Dramat, Familijny, hipokryzja, metylofenidat
Główne role: Lineysha Indiya,Revah Nichelle
Obsada : Juman Margie, Seo Wilfredo, Jolan Amelja
Montaż: Tianey Peri
Scenariusz: Adama Jaskaran
Dystrybutor: Shogakukan, Laurel Films
Kraj produkcji: Tonga
Produkcja: Melodie Izaac
Rok produkcji: 7 styczeń 1944
Wytwórnia: Nadiadwala Grandson

Powiązany artykuł

Król i ja 1956 Filmweb ~ Król i ja 1956 The King and I Brytyjska nauczycielka Anna Leonowens dostaje propozycję nauczania dzieci władcy Syjamu Król Mongkut pragnie by jego potomkowie stali się

Król i ja 1999 Filmweb ~ Król i ja 1999 The King and I Film animowany W 1863 roku angielska nauczycielka Anna zostaje poproszona przez króla Syjamu aby uczyć jego dzieci Król który

Król i ja film – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Król i ja 1956 Roztańczone dziewczyny 1957 Ciotka Mame Gigi 1958 Pół żartem pół serio Porgy i Bess 1959 Garsoniera Pieśń bez końca 1960 Większość jednego West Side Story 1961 Powiew luksusu Muzyk 1962 Przygody Toma Jonesa 1963 My Fair Lady 1964 Dźwięki muzyki 1965 Rosjanie nadchodzą 1966

Film Król i ja 1956 Gdzie obejrzeć Netflix HBO GO ~ Król i ja The King and I 1956 NR GATUNEK Dramat Romans Przygodowy Muzyczny PRODUKCJA USA TWÓRCY Ernest Lehman Walter Lang OBSADA Deborah Kerr Yul Brynner Rita Moreno Martin Benson Terry Saunders Rex Thompson Carlos Rivas Patrick Adiarte Alan Mowbray Geoffrey Toone Charles Irwin Marni Nixon

Pełna obsada Król i ja 1956 Filmweb ~ Pełna obsada filmu Król i ja 1956 The King and I Brytyjska nauczycielka Anna Leonowens dostaje propozycję nauczania dzieci władcy Syjamu Król Mongkut pragnie by jego

Yul Brynner – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Yul Brynner właściwie Julij Borisowicz Brinier ros Юлий Борисович Бринер ur11 lipca 1920 we Władywostoku zm 10 października 1985 w Nowym Jorku – amerykański aktor nagrodzony w 1957 Oscarem za najlepszą pierwszoplanową rolę w filmie Król i ja 1956 reż Walter Lang

Król Lew film 2019 – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Król Lew ang The Lion King – amerykański film przygodowy produkcji Walt Disney Pictures w reżyserii Jona to remake filmu animowanego o tym samym tytule z 1994 roku który zrealizowany jest tą samą techniką co Księga dżungli z 2016 roku przy której pracował również Favreau Za scenariusz do filmu odpowiedzialny jest Jeff Nathanson

Jan bez Ziemi – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Jan bez Ziemi ang John the Lackland fr Jean sans Terre ur 24 grudnia 1166 w Oksfordzie zm 18 lub 19 października 1216 w Newark – Pan Irlandii z nadania ojca od 1177 król Anglii od 6 kwietnia 1199 brat Ryszarda Lwie Serce Jego przydomek pochodzi stąd że w odróżnieniu od swych starszych braci nie otrzymał od ojca Henryka II Plantageneta żadnych posiadłości ziemskich