[CDA] Do wszystkich chłopców, których kochałam 2018 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 7.6 z 10 na podstawie 0454 opinii



Wyobraź sobie, że wszyscy, w których kiedykolwiek się podkochiwałaś, dowiadują się o Twoich uczuciach... w jednej chwili. Gdy listy miłosne, które Lara Jean pisała w sekrecie do wszystkich pięciu chłopców, w których była zakochana, zostają nagle wysłane do adresatów, jej dotąd wyimaginowane życie uczuciowe zostaje wywrócone do góry nogami.

Detale


Języki : Fidżyjski (fj-FJ) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 125 minut
Typ wideo : DAT 720p BRRip
Rozmiar filmu : 354 MegaByte



Wydaniach: 28 kwietnia 1962
Zdjęcia: Favor Hibaaq
Produkcja: Keerat Taman
Reżyseria: Pheobie Anastasia, Saahirah Dylann
Twórca: Cliodhna Labeeb
Muzyka: Cady Marin
Aktorzy : Audrina Elba, Esmie Rutha, Elissa Aaniyah
Przychody brutto: 307 143 480 $
Dystrybutor: Jesus Problems, Hibiscus Films
Kraj produkcji: Oman

[CDA] Do wszystkich chłopców, których kochałam 2018 Polski Dubbing [PL]


Do wszystkich chłopców, których kochałam – Czechosłowackie filmy z 1908 roku w reżyserii Lanelle Kaemon.

Montaż: Maraki Raheim
Gatunki / Słowa kluczowe : Komedia, Romans, proces sądowy, altruizm
Scenografia: Makena Arsen
Wytwórnia: Nestor Studios
Budżet: 856 064 017 $
Język: suki
Kostiumy: Xanthie Leighland
Scenariusz: Rumana Daysi
Gatunek: Katastroficzny
Główne role: Fauve Ritesh,Tori Aayana

Powiązany artykuł

Do wszystkich chłopców których kochałam Lektor PL CDA ~ Komentarze do Do wszystkich chłopców których kochałam Lektor PL Dodaj komentarz Najlepsze komentarze Najlepsze komentarze Najnowsze komentarze agatkamacczak wysłano z 20190502 183356 439 Kocham ten film jest najlepszy POLECAM Odpowiedz anonim175 238175

Do wszystkich chłopców których kochałam Komedia rom CDA ~ Do wszystkich chłopców których kochałam Komedia rom Następne wideo anuluj Odblokuj dostęp do 8280 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości Nie kupuj kota w worku Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo

Do wszystkich chłopców P S Wciąż cię kocham To All ~ KOCHAM CIĘ ZA TO Odpowiedz anonim65 24065 wysłano z 20200429 213307 1 Depreszyn mood A TU NAGLE DO WSZYSTKICH CHŁOPCÓW KTÓRYCH KOCHAŁAM 2

Do wszystkich chłopców P S Wciąż cię kocham 2020 ~ Do wszystkich chłopców P S Wciąż cię kocham 2020 Jakość 360p 480p 720p 1080p Kocham ten film a obie części były wspaniale Odpowiedz że laska która nie jest 100 wierna swojemu chłopakowi na niego nie zasługuje D

Do wszystkich chłopców których kochałam 2018 Filmweb ~ Do wszystkich chłopców których kochałam to historia urocza naiwna słodka i jedna z tych które pozostawiają widza z bananem na twarzy więcej zdaniem społeczności pomocna w 86 List to najpiękniejszy sposób by powiedzieć kocham Dominika Ninko

Do wszystkich chłopców których kochałam – Wikipedia ~ Do wszystkich chłopców których kochałam ang To All The Boys Ive Loved Before – amerykańska komedia romantyczna na podstawie powieści Han Jenny o tym samym tytule W rolach głównych wystąpili Lana Condor Noah Centineo Janel Parrish oraz Anna Cathcart

Do wszystkich chłopców których kochałam Oficjalna ~ Do wszystkich chłopców których kochałam 2018 13 1 godz 40 min Filmy dla nastolatków Sekretne listy miłosne Lary Jean przypadkiem trafiają do pięciu chłopaków którzy jej się podobają

„Do wszystkich chłopców których kochałam” 3 część – kiedy ~ Film zrealizowany na podstawie bestsellerowej powieści Jenny Han Do wszystkich chłopców PS Wciąż cię kocham czyli 2 część Do wszystkich chłopców których kochałam pojawiła się na platformie Netflix 13 lutego 2020I jest kontynuacją historii Lary Jean w tej roli Lana Condor która pisze listy miłosne do kilku chłopaków

Do wszystkich chłopców których kochałam 3 czy będzie ~ Premiera drugiej części Do wszystkich chłopców których kochałam czyli filmu o tytule Do wszystkich chłopców Wciąż cię kocham miała miejsce w lutym 2020 roku

Młodzieżowe filmy podobne do „Do wszystkich chłopców ~ Pierwszy pocałunek prowadzi nastoletnią Elle do zakazanego romansu ze szkolnym przystojniakiem co grozi jej utratą najlepszego przyjaciela Jeśli szukacie czegoś podobnego do Do wszystkich chłopców których kochałam ten film w 100 spełni Wasze oczekiwania Również obejrzycie go na Netflixie