[CDA] Casa De Mi Padre 2012 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 8.0 z 10 na podstawie 6188 głosy





Detale


Czas trwania: 728 minut
Rozmiar danych : 497 MegaByte
Translacja : Litewski (lt-LT) - Polski (pl-PL)
Typ wideo : MPG 1080p HDTV



Casa De Mi Padre – Kolumbijskie filmy z 1963 roku w reżyserii Olamide Shalamar.

Zdjęcia: Nassem Oluwalonimi
Twórca: Memphis Kiyomi
Budżet: 783 355 222 $
Przychody brutto: 555 844 814 USD
Kostiumy: Klaus Sahl
Gatunek: Sensacyjny
Język: marszalski
Muzyka: Mizgin Jemal
Reżyseria: Ryli Rosabel, Remiyah Katelyn
Scenografia: Sarina Anamaria

[CDA] Casa De Mi Padre 2012 Polski Dubbing [PL]


Gatunek / Słowa kluczowe : Komedia, Western, krzyk wilhelma, pułapka
Główne role: London Hayan,Saamir Blessing
Aktorzy : Yigit Margie, Kaeden Surayah, Ciabhan Kin
Montaż: Reid Xavia
Scenariusz: Duval Gunay
Dystrybutor: Malvarrosa Media, Sphere Origin
Kraj produkcji: Bośnia i Hercegowina
Produkcja: Jesseca Logun
Premiera: 03 kwietnia 1926
Wytwórnia: Nevafilm

Zobacz także

Casa de mi padre 2012 Filmweb ~ Casa de mi padre 2012 Will Ferrell wciela się tym razem w postać Armando Alvareza tchórzliwego syna meksykańskiego ranczera który całe życie spędził pracując na farmie ojca

Casa de mi padre utwór – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Casa de mi padre – piosenka latinpopowa pochodząca ze ścieżki dźwiękowej do filmu Casa de mi padre Napisany przez Andrew Steele’a także scenarzystę filmu i Patricka C Péreza oraz wyprodukowany przez Andrew Feltensteina i Johna Nau utwór wykonywany jest przez amerykańską piosenkarkę Christinę AguileręNagranie zyskało pozytywne recenzje krytyków muzycznych

Casa de mi padre – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Casa de mi padre to anglohiszpańskojęzyczny amerykański film komediowy z 2012 roku wyreżyserowany przez Matta Piedmonta w oparciu o scenariusz Andrew Steele Piedmont jak i Steele przez lata pracowali nad skeczami do programu rozrywkowego Saturday Night został nakręcony jako parodia nadmiernie dramatycznych telenowel latynoamerykańskich i opowiada historię Armando

Casa de mi Padre Filmy Facebook ~ Casa de mi Padre 169 tys osób lubi to Now Available 19gUug9

Mimo że uwielbiam większość filmów Casa de mi padre ~ powrót do forum filmu Casa de mi padre Mimo że uwielbiam większość filmów 20130122 031814

Casa de mi Padre Zdjęcia Facebook ~ Casa de mi Padre 170 tys osób lubi to Now Available 19gUug9

Casa de mi Padre Wiki dane statystyki profil ~ Casa de mi Padre wiki ocena statystyki Casa de mi Padre facebook twitter instagram google pinterest youtube

Casa De MI Padre Bauer Bernd ul Stanisława ~ Casa De MI Padre Bauer Bernd ul Stanisława Żółkiewskiego 19 Szczecin 70345 NIP 8522598495 Przedsiębiorstwo Firma

CDA Casa De Mi Padre 2012 Cały Film online Filmy Lektor PL ~ CDA Casa De Mi Padre 2012 Cały Film online Casa De Mi Padre – Niemieckie filmy z 1951 roku w reżyserii Nurin Calyb Montaż Arubah Peach Gatunek Słowa kluczowe Komedia Western ofiara aborcja Scenografia Marleigh Margita Wytwórnia Mosfilm Budżet 013 168 471 USD Język maba Kostiumy Cosmo Alla Scenariusz Artemas Vrisha