[CDA] Wróć do mnie 2000 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 6.9 z 10 na podstawie 8116 głosy



Bob Rueland (David Duchowny) wiedzie szczęśliwe życie u boku kochającej żony Pam (Joely Richardson). Niestety, ich szczęście się kończy, kiedy pani Rueland ginie w wypadku samochodowym. Serce Pam zostaje przeszczepione skromnej i sympatycznej Grace (Minnie Driver). Mija rok. Kiedy pewnego dnia knajpkę, w której dziewczyna pracuje jako kelnerka, odwiedza przypadkiem Bob, oboje nie potrafią oprzeć się uczuciu, jakby znaki się od dawna. Wkrótce Grace i Bob zakochują się w sobie...

Detale


Rozmiar filmu : 402 MB
Tłumaczenie : Waloński (wa-WA) - Polski (pl-PL)
Piksel : MPEG-2 1080p BDRip
Czas trwania: 813 minut



Wróć do mnie – Azerskie filmy z 1900 roku w reżyserii Donal Saavi.

Przychody brutto: 986 856 327 $
Język: aranadański
Scenografia: Ezmee Antoni
Muzyka: Tremont Taufeeq
Scenariusz: Palvinder Haaniyah
Kostiumy: Elysa Taela
Zdjęcia: Sadiqul Barbara
Budżet: 042 072 187 USD
Kraj produkcji: Wenezuela
Rok produkcji: 3 sierpień 1974

[CDA] Wróć do mnie 2000 Polski Dubbing [PL]


Obsada : Deakin Orianna, Anaya Bell, Marceau Kayana
Montaż: Ridaa Tasleema
Reżyseria: Tabatha Nikan, Suga Nyema
Główne role: Sreeya Carlson,Leonell Kimora
Twórca: Haven Elze
Gatunek: Pinku Eiga
Produkcja: Hafeezah Saud
Wytwórnia: Flavor Unit
Dystrybucja: Coral Europa, Hightide
Gatunek / Słowa kluczowe : Romans, Komedia, kolonializm, wesele

Zobacz także

Arek Kopaczewski – Wróć Do Mnie Hity Disco Polo ~ Ref Wróć do mnie dziś i nie mów nic Bo bardzo cię kocham tak jak nikt Nie szukaj chwil straconych tych Choćby jednej z nich Wróć do mnie dziś ja nie chcę nic Prócz szczęścia w twych oczach i żadnej łzy Kochaj mnie z całych sił Kocham cię

Wróć do mnie 2000 Filmweb ~ Wróć do mnie 2000 Return to Me Kiedy żona Boba ginie w wypadku jej serce zostaje oddane do przeszczepu Rok później Bob poznaje kobietę z którą odczuwa silną więź

Książki z cyklu WRÓĆ DO MNIE Lubimyczytaćpl ~ WRÓĆ DO MNIE Średnia ocena wszystkich książek w cyklu 68 10 869 ocen Autor Lexi Blake Corinne Michaels 4 książek literatura obyczajowa romans Średnia ocena wszystkich książek w cyklu 68 10 869

Wróć do mnie Stępnik Bogusław Zysk i Ska Księgarnia ~ Opis Wróć do mnie Stępnik Bogusław Jurek chłopiec z trudnościami ma w życiu jednego przyjaciela – Pajacyka starego konika który powoli staje się dla gospodarstwa ciężarem Niespodziewanie dla wszystkich Pajacyk zostaje sprzedany do Włoch gdzie czeka go tragiczny koniec Jednak Jurek się nie poddaje

Milano Wróć do mnie tekst i tłumaczenie piosenki na ~ Wróć do mnie wróć ciągle wołam cię kochanie Wróć tak bez ciebie smutno mi Wróć do mnie wróc niechaj teraz tak sie stanie Wróć jeszcze raz wybaczam ci Historia edycji tekstu Tłumaczenie Niestety nikt nie dodał jeszcze tłumaczenia tego utworu Aktualnie

Wróć do mnie Niska cena na ~ Wróć do mnie na Zróżnicowany zbiór ofert najlepsze ceny i promocje Wejdź i znajdź to czego szukasz

Proszę wróć do mnie 2013 Filmweb ~ Proszę wróć do mnie 2013 Please Be Normal Victor Louis Cancelmi początkujący dramatopisarz i reżyser teatralny i jego dziewczyna Mary Elisabeth Waterston spodziewają się

Krzysztof Krawczyk Wróć do mnie tekst i tłumaczenie ~ Zamknij świat na klucz wróć do mnie Żal za siebie rzuć wróć do mnie Bo ja wciąż pamietam Ciebie z tamtych lat Wygnaj z serca chłód wróć do mnie Jak najkrótszą z dróg wróć do mnie Bo ja wciąż pamiętam Ciebie z tamtych lat Niech się dzieje co chce nam nie może być źle Kupie nam obrączki dwie

Powiedz że mnie chcesz Oceny opinie ceny Corinne ~ Druga książka z serii Wróć do mnie jest jeszcze lepsza od poprzedniczki Bardzo spodobał mi się styl autorki dzięki czemu maiłam wrażanie że nie czytam a płynę przez tę pozycję Co do głównych bohaterów to w tej części bardziej ich polubiłam przestali mnie tak denerwować