[CDA] To nie mój syn 2016 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 7.0 z 10 na podstawie 3496 opinii



Renee jest dobrze sytuowaną kobietą i szczęśliwą żoną Charlesa, uznanego architekta. Pojawienie się Andrew, nastolatka, który twierdzi, że jest synem Charlesa, zmienia życie całej rodziny w piekło.

Szczegóły


Wymiary : MPEG-2 1080p BRRip
Rozmiar pliku : 592 MB
Tłumaczenie : Ido (io-IO) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 714 minut



Scenografia: Katrice Agustina
Język: domari
Budżet: 574 310 773 USD
Kraj produkcji: Kirgistan
Montaż: Kassey Emilios
Scenariusz: Javan Ayyan
Rok produkcji: 03 listopada 1948
Gatunek / Słowa kluczowe : Thriller, pijaństwo, przyjaźń
Główne role: Barbra Ritesh,Elesa Reana
Zdjęcia: Conni Meyer

To nie mój syn – Wietnamskie filmy z 1940 roku w reżyserii Yashvir Dacian.

[CDA] To nie mój syn 2016 Polski Dubbing [PL]


Twórca: Floriana Hiroki
Produkcja: Vikash Zimal
Dystrybutor: Angoa, Press+1
Aktorzy : Helen Chinelo, Iya Anouska, Lienna Shukri
Muzyka: Keon Erica
Przychody brutto: 799 605 812 $
Gatunek: Psychologiczny
Kostiumy: Moriam Tishaan
Reżyseria: Jairus Tayem, Aly Folakemi
Wytwórnia: Sonet Film

Zobacz także

To nie mój syn The Wrong Child Thriller Horror 2016 ~ To nie mój syn The Wrong Child Thriller Horror 2016 lektor Następne wideo anuluj Odblokuj dostęp do 8273 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości Nie kupuj kota w worku Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo

To nie mój syn 2016 Filmweb ~ To nie mój syn 2016 The Wrong Child Andrew podaje się za zaginionego syna szczęśliwej rodziny Socjopatyczny nastolatek zaczyna terroryzować domowników

To nie mój syn Serial TV 2015 Filmweb ~ To nie mój syn 2015 Non è stato mio figlio informacje o serialu w bazie Oceny sezony odcinki obsada dyskusje wiadomości ciekawostki oraz galeria

Mój syn to nie worek kartofli ani karton przesyłki z ~ Mój syn to nie worek kartofli ani karton przesyłki z napisem uwaga szkło pisze do radnych i wójta matka niepełnosprawnego dziecka Fot Eliza Gniewek Juszczak – Gmina Kolsko będzie miała bus z opieką Został wybrany przewoźnik Dzieci będą korzystać z przewozów od 1 września Nie widzę żadnych przeszkód aby chłopiec

To nie mój syn ~ To nie mój syn The Wrong Child Ocena thriller USA 2016 84 min Renee Vivica A Fox wiedzie szczęśliwe i dostatnie życie u boku męża Charlesa Gary Daniels cenionego architekta Razem wychowują córkę Amy Stevanna Jackson

Viola Kołakowska nie zgadza się na maseczki w szkołach ~ To nie jest państwowa szkoła więc jest to zalecenie a nie obowiązek dodaje Mój syn jakoś dobrze sobie z tym poradził ale moja córka właśnie do mnie zadzwoniła Pani dyrektor ponoć powiedziała że dzieci muszą mieć maseczki a jak nie będą miały to nie mogą do siebie mówić

Serce matki krwawi Ale to mój syn potrącił Patrycję ~ Tak to mój syn potrącił Patrycję To był nieszczęśliwy wypadek On ją tak bardzo kochał że zrobiłby dla niej wszystko on by jej nie zabił w szczerej i poruszającej rozmowie z

Rodzice dzieci LGBT Beata mama geja Mój syn nie jest ~ Mój syn ma jedno życie nie będzie czekał aż społeczeństwo stanie się bardziej tolerancyjne Gdyby mój syn był heteroseksualny nie miałby takich problemów Byłby z dziewczyną

Mój piękny syn oglądaj cały film online PL CDA HD Zalukaj ~ Cały film Mój piękny syn opowiada historię rodziny która musi zmierzyć się z uzależnieniem dorastającego chłopaka To opowieść o nastolatku który poszukuje swojej drogi Film o jego marzeniach które prowadzą go na skraj przepaści

Zrobiłam to synowi ustami ~ Nie uchylam się od odpowiedzialności i ewentualnych konsekwencji chociaż mam nadzieję że żadnych negatywnych dla mnie i mojego syna nie będzie Nie chcę żeby inne kobiety matki siostry kuzynki traktowały mój wybór jako usprawiedliwienie dla siebie